アグネスラムライセンス

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アグネス・ラム1956年5月21日、ハワイ州オアフ島生まれ。高校時代、ミスUSAハワイ代表に選ばれるが18歳未満だったためタイトルを返上。卒業後にスカウトされ日本に。アグネス・ラムが日本に初上陸したのは1975年。 雑誌「non-no」のモデルから始まり、グリコやコダックの広告に出演し、ライオン“ミンキー”のCMでブレイク。翌1976年メディアはアグネスラム一色となり、CMは旭化成、クラリオン、コカコーラ、資生堂、象印、トヨタ自動車、ダイハツ工業など9社と契約。ダイハツの新型車CMに出演した際、受注台数が月間目標台数の2倍以上になるという現象も起きた。CMだけでなく、それ以上に雑誌のグラビアで表紙を飾りブームの頂点で忽然と姿を消し伝説となったアグネス・ラム。

In 1975, one adorable, lovely girl from Hawaii arrived in Japan. It was the dawning of the Age of Gravia Idols of Japan!

Photospread models become all the rage. Agnes Lum. She is the gravia idol for all eternity. Despite her splendidly proportioned figure, and there was something very approachable about the “Agnes” character.

Agnes Lum was the name that inspired the iconic “Lum” character in Urusei Yatsura (by the creator of inuyasha), and an indispensable part of the vocabulary of Japanese subculture. Her photos still enjoy lasting popularity in the gravia idol world.

SOON, Inc. has exclusive rights to negotiate use of Agnes Lum’s likeness and licensing for merchandise. Talk to us.

Her name or image is avaiable for use in various goods, including interior accessories, apparel, and beauty & hygiene products.

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